Pytanie z dnia 29 kwietnia

Witam serdecznie, byłam na wizycie w salonie fryzjerskim. Moje włosy zostały pofarbowane, oraz zagęszczone włosami naturalnymi. W salonie umawiałam się na 150g włosów za włosy zapłaciłam 2900zł, za farbowanie 400zł. Wyszłam z salonu zadowolona na pierwszy rzut oka wszystko było dobrze. Już na drugi dzień po umyciu z włosami zaczęło dziać się coś niepokojącego. Włosy strasznie się plątały i nie byłam w stanie ich rozczesać. Po 4 dniach zdjęłam włosy doczepiane ponieważ nie mogłam zapanować nad tym co się dzieje. Po zważeniu włosów okazało się, że zostałam oszukana I włosów jest 68g zamiast 150g. To jest spora różnica, bo powinnam zapłacić połowę z tego. Dodatkowo stan moich włosów jest w stanie krytycznym, włosy są doszczętnie spalone. Mam na głowie jedno wielkie siano, nie mogę włosów rozczesać bo robią się kołtuny. Z włosów zeszła cała farba i włosy są w plamach. Przez to, że są spalone to farba na nich się nie trzyma. Włosy mam do ramion a spalenie jest praktycznie na całej długości. Włosy musiałabym ściąć na wysokość nad uchem co jest dla mnie jedną wielką tragedią. Jak ich nie zetnę to same się wykruszą bo włos jest SPALONY i podczas każdego czesania wszystko się łamie i sypie. Salon nie chce zwrócić mi pieniędzy za farbowanie , ani za włosy za które mnie oszukali. Proszę o informację czy ktoś z Państwa może mnie reprezentować oraz czy mogę wnioskować o :
1. Zwrot za farbowanie włosów
2. Odszkodowanie za moje zniszczone doszczętnie włosy
3. Zwrot środków za peruki które będę musiała zakupić
4. Zwrot za włosy na które mnie oszukano ? Czy mogę zwrócić produkt na który zostalam(włosy) oszukana I żądać zwrotu skoro zostałam oszukana na ilości?

Salon nie chce oddać mi pieniędzy za nic, podali mi nr polisy i powiedzieli, że mam sobie ściągnąć to z polisy. Nie mam pojęcia jak to zrobić, czy ktoś z Państwa może mi pomóc? Czy ktoś z Państwa może pomóc napisać pismo do salonu, oraz treść do wniosku o odszkodowanie z polisy ?

Dzień dobry. W razie woli podjęcia współpracy, zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, adwokat Anna Wróbel

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2022 18:03 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2022 18:03 Obejrzało: 43 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry Pani, Skoro otrzymała Pani informację o możliwości wystąpienia z roszczeniem do ubezpieczyciela, warto z tego skorzystać. Należy przygotować dokumentację zdjęciową stanu włosów i głowy oraz wystąpić do salonu o wyjaśnienie okoliczności wykonania usługi (jakie preparatu zostały użyte, jaki rodzaj włosów użyto do zagęszczania, jak nazywa się fryzjer, który wykonał usługę) oraz o monitoring. Oczywiście jestem gotowa pomóc Pani w sprawie. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525, www.adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 kwietnia 2022 18:28 Zmodyfikowano dnia: 30 kwietnia 2022 18:28 Obejrzało: 38 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.