Pytanie z dnia 24 czerwca 2018

Witam, prowadzę działalność gospodarczą, montuję systemy monitoringu oraz alarmowe, ostatnio zamontowałem monitoring klientowi który chciał obserwować swój plac znajdujący się w odległości około 20-30 metrów od zamontowanych kamer. Zamontowałem mu kamery które miały taki zasięg w nagrywaniu nocnym, jednak okazały się za słabe, wtedy wymieniłem mu sprzęt na kamery o zasięgu do 60m w nocy, niestety panu dalej coś nie odpowiadało, podjechałem sprawdziłem przekonfigurowałem i dalej coś nie tak. Zaoferowałem wymianę sprzętu na mój koszt to pan zaczął straszyć mnie że mam mu zwrócić pieniądze, zaoferowałem zwrot za sprzęt, bez zwrotu za usługę, gdyż usługa była zrobiona zgodnie z wytycznymi, nie zgodził się na to i wg niego mam zwrócić za całość. Dodam, że w związku z tym że od początku panu coś nie pasowało to nie wystawiłem mu jeszcze faktury idąc na ręke powiedziałem "wystawie Fakture jak wszystko będzie w porządku". Prosze o pomoc, chcę być Fair w stosunku do klienta, ale też nie mogę pozwolić sobie na nieuzasadnione straty kórych być może nie musze ponosić. Z góry dziekuję za odpowiedź

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.