Pytanie z dnia 11 grudnia 2023

Witam. Proszę o pomoc . 2 miesiące temu tj 2 pazdziernik.2023r, rozwiązałam umowę o pracę w której pracowałam 4 lata. Odezwała się dziś do mnie na mój prywatny numer telefonu klientka której koloryzację ostatni raz robiłam w sierpniu. Twierdzi ona iż podczas zabiegu rozjaśniania uszkodziłam jej włosy. Żąda odemnie rekompensaty w postaci pokrycia połowy kosztów naprawy tej usługi przez innego fryzjera. Jest to (1500 zł ) Nadmiernie że klientka nie wnosiła reklamacji a od poprzedniego naszego spotkania minęło już 5 miesięcy. Jakość produktów na których pracowalam w tamtym salonie pozostawiała dużo do zyczenia. (Produkty z najnizszej półki ) Ponadto moja była szefowa zasugerowała aby klientka poszła do sądu w tej sprawie oskarżając mnie . ( rozstaliśmy się w złych stosunkach ) i teraz moje pytanie brzmi. Czy to ja jestem odpowiedzialna za takie sytuacje czy właściciel salonu ? I jak się ma do tego art.120 kodeksu pracy. Pozatym nie pracuje już tam od dwóch miesięcy a klientka odezwała się do mnie z problemem dopiero dziś. Po 5 miesiącach wykonanej usługi.

Dzień dobry, klientka powinna reklamować usługę w salonie. Jeśli Pani była zatrudniona na umowę o pracę, to salon jest odpowiedzialny za rozpatrzenie roszczeń z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 grudnia 2023 08:01 Zmodyfikowano dnia: 12 grudnia 2023 08:01 Obejrzało: 37 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę oczywiście nic nie płacić i odpowiedzieć, że klientka musi rozmawiać z salonem, a Pani już tam nie pracuje. To sprawa pomiędzy klientką a salonem, Pani w nim pracowała. Jeśli pracodawca uzna, że jest coś mu Pani winna to niech sobie potem od Pani dochodzi zwrotu, ale w pierwszej kolejności niech odpowiada on. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 grudnia 2023 23:04 Zmodyfikowano dnia: 13 grudnia 2023 23:04 Obejrzało: 35 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.