Pytanie z dnia 03 lipca 2018

Witam, piszę z prośbą o pomoc w napisaniu reklamacji do firmy ....... w sprawie bezpodstawnego naliczenia opłat do rachunku telefonicznego. Mam telefon w sieci T Mobile i nie bylam świadoma, że nie mam zablokowanego dostępu do płatnych stron internetowych. Przeglądając rachunek szczegółowy okazało się że zostało włączone jakieś WAP biling czy tez WAP specjalny bez mojej wiedzy, gdyż nic takiego celowo i świadomie nigdy nie włączałam ani nie aktywowałam. Być może mój wnuczek bawiąc się telefonem i oglądając bajki na you tubie niechcący kliknął jakąś reklamę która się wyświetliła albo to jakiś wirus spowodował. Tak jak pisałam celowo nic specjalnie nie było nigdy otwierane nie przychodziły tez żadne smsy aktywacyjne. Dzwoniłam już do operatora i została włączona blokada takiech stron. Bardzo Proszę o pomoc w sformułowaniu treści takiej reklamacji w celu odzyskania i zwrotu naliczonych bezpodstawnie kosztów. Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.