Pytanie z dnia 31 maja 2018

Witam.
Pisze do Państwa ponieważ razem z mężem czujemy się oszukani. Około 6 miesięcy temu zakupiliśmy samochód, i już na początku były małe problemy (uszkodzony czujnik od elektrycznej szyboy od strony pasażera). Wszystko było by fajnie gdyby nie fakt, ze jakiś czas temu w komputerze samochodowym zaczęły wyskakiwać błędy (wpadniecie w poślizg, brak oleju i na sam koniec brak lądowania co spowodowało wyłączenie zapłonu) po udaniu się do diagnosty zostaliśmy poinformowani, ze jest zamalowana ikonka od błędów silnika(check engine).
Po poinformowaniu Pana od którego kupiliśmy samochód on wyparł się wszystkiego i stwierdził, że o niczym nie wiedział(po jego głosie można było poznać niepewność/zakłopotanie). W dodatku samochód kupiliśmy po cenie rynkowej równej 6000 zł. Bez żadnej możliwości upustu cenowego.
Co możemy w tej sytuacji zrobić? Czy mamy możliwość odzyskania naszych pieniędzy? Nie ukrywam, że sytuacja w której jesteśmy w tym momencie doprowadza nas do obłędu, gdyż z każdym dniem wychodzą usterki które zostałe przed nami zatajone. Proszę o szybką odpowiedz, bo nie wiem co mmożemy w tej sytuacji zrobić Jest to dla mnie bardzo ważne.
Pozdrawiam Agnieszka

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.