Pytanie z dnia 22 lutego 2019

Witam, pismo dotyczące reklamacji indeksu 10-01-99-0093, zarejestrowane w systemie X pod nr. ......../JG/18 potwierdzone wiadomością MMS wysłaną od XX 06-06-2018r. Reklamacja złożona z tytułu rękojmi. Jeśli w terminie 14 dni (licząc od 06-06-2018r.) nie ma odpowiedzi, to znaczy że została uznana za zasadną – potwierdzone przez UOKiK. Prowadzone rozmowy telefoniczne z XOPOLE w w/w sprawie w ilości około 20 połączeń zrealizowanych doprowadziły do dnia dzisiejszego do niczego. Nadal stoimy w miejscu, zatrzymaliśmy się na dacie 06-06-2018r., a na pytanie co ze sprawą nikt nigdy niczego nie wiedział, zero konkretnej informacji, sprawa bulwersująca. Podejście do klienta wysoce lekceważące a firma w ogóle nie zainteresowana rozstrzygnięciem sprawy. W związku z powyższym żądam zwrotu kosztów za część E...........2. oraz zwrot kosztów dojazdu do sklepu ok 100 km. Zwrot kosztów montażu i demontażu wadliwej części. Z braku szybkiego rozstrzygnięcia sprawy samochód ciężarowy do krajowego transportu przewozu rzeczy nadal czeka w stanie nienadającym się do jazdy na reaktywację i tu generowane są dzięki Państwu następne koszty. Samochód pozostaje w stanie bezużytecznym 170 dni x 300 zł dziennie za niezamierzony postój, rychłe bankructwo. Podstawa prawna Art. 561, Art. 566, Art. 574 K.C. Reasumując wszystkie powstałe koszty w sumie 52 500 PLN na dzień 05.02.2019r. Powyższą kwotę bezzwłocznie proszę o przekazanie na nr. rachunku bankowego IPKO 62 1020 2124 0000 8502 0009 4516. Niespełnienie powyższych roszczeń będzie skutkować rygorem skierowania sprawy na drogę sądową.Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi czy roszczenia jest słuszne i jest szansa na roszczenie.

Dzień dobry, aby móc cokolwiek doradzić, trzeba się zapoznać z całością dokumentacji, mającej związek z tą sprawą. Opis sytuacji jest bowiem bardzo niejasny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lutego 2019 13:01 Zmodyfikowano dnia: 22 lutego 2019 13:01 Obejrzało: 156 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, aby odpowiedzieć dokładnie na Pana pytanie konieczne jest zapoznanie się z całą dokumentacją, w tym warunkami gwarancji pojazdu. W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 lutego 2019 21:07 Zmodyfikowano dnia: 22 lutego 2019 21:07 Obejrzało: 149 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.