Pytanie z dnia 06 sierpnia 2018

Witam Państwa Bardzo serdecznie.
Chciałbym się zapytać jakie mam prawa jeżeli zakupiłem dosyć drogi zegarek w grudniu 2016roku i gwarancja obowiązuje przez 2 lata czyli do grudnia 2018 roku. Dostałem wiadomość of firmy w której kupiłem zegarek, że przez niespodziewaną śmierć własciciela firmy, firma zakończyłą swoją działalność. Jakie mam prawa jeśli chodzi o taką sprawę? Czy jest jakaś szansa dostać zwrot za zegarek skoro został on zalany( choć miał być wodoszczelny)?? Jakie mam prawa w tej sprawie?

Dzień dobry Panu, dziękuję za zainteresowanie Kancelarią i skierowanie zapytania. Śmierć sprzedawcy nie stanowi podstawy do odmowy uwzględnienia reklamacji. Zapraszam Pana na konsultacje prawne, w trakcie których przedstawię możliwy przebieg sprawy. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 sierpnia 2018 14:27 Zmodyfikowano dnia: 15 sierpnia 2018 11:04 Obejrzało: 521 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Gwarancji udziela producent i to on odpowiada za jakość towaru. W tej sytuacji powinien Pan zgłosić reklamację na podstawie udzielonej gwarancji bezpośrednio do producenta zegarka zgodnie z informacją zawartą na dokumencie gwarancyjnym. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu kancelaria@wroclaw-adwokat.pl lub tel. 692 485 222. Pozdrawiam adw. Anna Szirch

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 sierpnia 2018 11:47 Zmodyfikowano dnia: 7 sierpnia 2018 11:47

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.