Pytanie z dnia 12 kwietnia 2018

Witam
Od pewnego czasu gram ze znajomymi w dość popularną grę Hero Zero.
Mam 40 lat ale w w/w grze grają ludzie w podobnym wieku i bardzo dobrze nam się wspólnie gra.
Do dnia dzisiejszego wydałem na w/w grę około 2-2,5 tyś zł (grałem dokładnie 506 dni).
Wczoraj dostałem wiadomość z polskiego supportu gry iż moje konto jest zawieszone.
cyt:
Witaj
jako, że nabyłeś Oponki przy użyciu nieuczciwych metod lub po przez nieuczciwy zakup, musimy zawiesić Twoje konto na stałe.
Zawieszenie to dotyczy Ciebie jako osobę. Jeśli dowiemy się, że używasz innego konta, automatycznie nałożymy zawieszenie na tym koncie.
Wszystkie płatności dokonywane były kiedyś poprzez sms z numeru który nie jest aktywny.
Ale w lutym zakupiłem t.z.w oponki (waluta w grze poprzez fb na kwotę ponad 2 tyś zł.
Mam wszystkie potwierdzenia płatności.
Oczywiście wysłałem wszystko polskiemu supportowi lecz mineło ponad 24/h i zero odpowiedzi (zazwyczaj w/w support odpowiada szybko bardzo).
Jestem dużo stratny jako gracz topowy tej gry (7 pozycja w ogólnym rankingu serwerowym na ponad 700 aktywnych kont)
Czuje się oszukany oraz straciłem sporo.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Nadmienię że takie szkalowanie przez polski support gry jest nie pierwszy raz z racji mojej skargi na w/w support do niemieckich twórców gry.
Konto było blokowane potem odblokowywane bo ktoś coś źle zrozumiał i.t.p.
Oczywiście wyczerpałem wszystkie środki porozumienia się z polskim supportem (zerowa reakcja) oraz napisałem do niemieckich twórców gry tam również zerowa reakcja.
Dziekuję za pomoc
Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.