Pytanie z dnia 06 marca

Witam, nie całe dwa lata temu zakupiłem namiot handlowy. Niestety okazał on się bardzo niskiej jakości i zareklamowałem ten namiot. Od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia otrzymania odpowiedzi minęło ponad 14 dni. W jaki sposób mam załatwić tą sprawę? Oczywiście reklamacja jest nie uznana a sprzedający przetrzymuje już te dwa lata towar. Nie próbował nawet mi tego wysłać, tylko mnie straszył kosztami dostawy. Należy wysłać nakaz zapłaty czy powołać się sądowo na termin rozpatrywania reklamacji. Ewentualnie jak to zrobić(chodzi mi w jakim trybie i gdzie to wysłać). Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.