Pytanie z dnia 11 kwietnia 2018

Witam na wstępie chciałbym pozdrowić wszystkich prawników którzy mają czas i chęci pomocy, mam problem z siecią Play otóż cała historia zaczęła od momentu gdy przedluzylem umowę i zmniejszyła swój abonament zostały mi naliczone dodatkowe koszty rachunki przychodziły po 300zl a abonament został zmniejszony o 60zl gdy zadzwoniłem na infolinię pani powiedziała mi ze zostały wlaczone dodatkowe usługi i zdjęte jakieś blokady pani powiedziała ze dzwonił ktoś podał hasło i podejmował blokady a gdy poprosiłem o odtworzenie nagrania pani się broniła ze nie może ujawnić bo to nie była rozmowa sprzedażowa ja powiedziałem ze nie zapłacę i teraz chcą wypowiedzieć ze mną umowę i obciążyć mnie kosztami proszę o radę dziękuję pozdrawiam.

Szanowny Panie, rekomenduję skierować pismo do tegoż operatora telekomunikacyjnego z opisem sytuacji faktycznej oraz wnioskiem o przedstawienie rzeczonego nagrania celem ustosunkowania się do faktu wypowiedzenia umowy i poniesienia dodatkowych kosztów. Z poważaniem, adwokat Galina Gajda

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2018 17:51 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2018 17:51 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.