Pytanie z dnia 05 listopada 2015

Witam! Na początku lipca br. podpisałam umowę z dostawcą prądu.. Okazało się, że mieli/mają jakieś zmiany systemowe w związku z czym do dn. dzisiejszego nie mogę się rozliczyć. Wybrałam rozliczenie rzeczywiste, co oznacza, że sama regularnie co miesiąc podaję stan licznika i aytomatycznie wyświetla mi się faktura, ale nie mam dostępu do tego serwisu, ponieważ moja umowa czego do aktywacji.. Czy w związku z tym mogę rozwiązać umowę z tym dostawcą bez żadnych konsekwencji? Czy w takiej sytuacji po rozwiązaniu umowy jako kara dla nich/ za dość uczynienie mogę też nie płacić za ten okres od lipca do teraz? Dodam, że systematycznie dzwonię do nich, piszę maile, chodzę do punktu obsługi i bez rezultatów..

Witam, Przede wszystkim należy przeanalizować treść umowy i regulaminów, które stanowią dla nich załącznik i tam odszukać postanowień dotyczących rozwiązania umowy. Następnie pozostaje analiza prawna ww. postanowień. Pozdrawiam r. pr. Katarzyna Jurko-Siembida

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 listopada 2015 13:20 Obejrzało: 189 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.