Pytanie z dnia 13 marca

Witam. Na początku 2017r. reklamowałam torebkę (Calvin Klein Jeans). Reklamacja została uwzględniona i miałam wybrać sobie coś w kwocie torebki. Podczas kolejnej wizyty nie udało mi się nic wybrać, więc poprosiłam o kartę podarunkową. Pani z obsługi poradziła, żebym przyszła za jakiś czas i wtedy coś sobie wybrała (nie dała mi karty). Sklep został jakiś czas temu zlikwidowany. Poza tym mięło już tyle czasu. Proszę o opinię czy jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy. Mam druk reklamacji i decyzję dotyczącą uznania reklamacji.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.