Pytanie z dnia 23 marca 2018

Witam.
Na Allegro zakupilem lusterko samochodowe. Zapłaciłem zdanie raz.
Sprzedający wysłał towar który otrzymałem. Następnego dnia sprzedający ponownie wysłał taki sam towar. Po miesięcy mój towar się popsuł i go zareklamowalem. Sprzedający uznał reklamację i przysłał mi lusterko..
Gdy zażądałem zwrotu kosztów za wysyłka reklamacyjna sprzedający zoirntowal się ze pomyłkowy wysłał mi 2 lusterko zamiast jednej.
Zażądał zwrotu pomyłkowy wysyłanegkuzynowi i oskarża mnie za bezprawne przywłaszczenie.
Ja tego towaru już nie mam bo oddałem go kuzynowi.
Sprzedający chcę oddać sprawę do sądu. Lusterko kosztowało 42 zł z wysyłka.
Czy mogę powołać się na art. 5. 1. Spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta, o którym mowa w art. 9 pkt 6 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. nr 171, poz. 1206 oraz z 2014 r. poz. 827), następuje na ryzyko przedsiębiorcy i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań.

2. Brak odpowiedzi konsumenta na niezamówione świadczenie nie stanowi zgody na zawarcie umowy.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.