Pytanie z dnia 05 marca 2018

Witam. Mój problem wygląda następująco. Zostałam ofiarą oszustwa internetowego. 03.03.2018r. Zamówiłam buty na podejrzanej stronie (wtedy jeszcze o tym nie wiedziałam). Strata wyniosła niewiele - 179.99 zł. Czuję się pokrzywdzona i chciałabym dostać zwrot pieniędzy. Kontakt z nimi przez e-mail nie przyniósł żadnych rezultatów. Nie dostałam żadnych wiadomości zwrotnych na moje prośby. Ich firma nie istnieje w Polsce, a ich pośrednik sprzedaży prawdopodobnie również nie istnieje. Moje pytanie brzmi następująco. Co mam zrobić w tym przypadku? Zgłosić gdzieś ową sprawę? Jestem zdeperowana w tym momencie.. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Szanowna Pani, najlepiej w tej sytuacji, żeby udała się Pani na najbliższy komisariat Policji i złożyła ustne zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa na Pani szkodę. Warto zrobić zrzut ekranu strony internetowej, z której Pani zamawiała buty, wydrukować maile, które Pani otrzymała, a gdzie podany był numer konta, a także wydrukować potwierdzenie przelewu wpłaconej przez Panią kwoty. Warto poszukać na forach internetowych informacji czy inne osoby również nie padły ofiarą oszustwa z tej strony internetowej, a jeśli tak to najlepiej też zrobić zrzuty ekranu postów na forum. Proszę też pamiętać, żeby Pani oświadczyła do protokołu, że domaga się naprawienia wyrządzonej Pani przestępstwem szkody.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 marca 2018 20:41 Zmodyfikowano dnia: 29 czerwca 2018 14:46

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.