Pytanie z dnia 29 maja 2017

Witam,
Mój problem polega na tym, iż zakupiłam buty (skórzane) pochodziłam w nich tydzień czasu i rozleiły mi się na bokach zarówno jeden jak i drugi. odesłalam je na rekalamację, oczywiscie zadałam zwrotu pieniedzy. ale z racji tego, że mogly zostac naprawione. Naprawili je. Tydzien po zwrocie to samo... buty w tym samym miescu rozklejone ( dodam ze skleili je bialym klejem,) Wysłalam je na rekalamacje raz jeszcze. Dzis uzyskałam odp od rzecznika ze nie moga uznac moich zadan gdyz wada nie jest istotna... smiech na sali. Bardzo proszę o informację co mogę zrobic w takiej sytuacji. Pozdrawiam.

Dzień dobry, od jakiego rzecznika otrzymała Pani odpowiedź ? Od Rzecznika Praw Konsumentów ? O co dokładnie Pani wnosiła ? Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 maja 2017 12:13 Zmodyfikowano dnia: 10 czerwca 2017 08:18 Obejrzało: 231 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.