Pytanie z dnia 03 marca 2017
Witam
mój pracownik składał ostatnio u kontrahenta faktury za wykonane usługi, ten kontrahent również wystawił nam faktury obciążające i kompensatę wzajemnych zobowiązań. Mój pracownik podpisał się pod tymi dokumentami, że otrzymał faktury i kompensatę. Ja po sprawdzeniu faktur którymi obciążył mnie kontahent stwierdziłam nieprawidłowiści i zareklamowałam faktury. Otrzymałam odpowiedź że kompensata została podpisana (na ksero widzę podpis mojego pracownika) i że to stanowi potwierdzenie iż zgodziliśmy się na obciążenia. Proszę o informację co w tej sytuacji mogę zrobić, czy faktycznie podpis pracownika na kompensacie uniemożliwia mi proces reklamacji faktur? pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, co do zasady nie. Podpis pracownika potwierdza tylko odbiór oświadczenia o kompensacie, a nie uznanie roszczenia, ale dla pewności trzeba się zapoznać z podpisanym dokumentem i ustalić w jakim zakresie pracownik Państwa reprezentował. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Podpis pracownika w żaden sposób nie zamyka drogi do kwestionowania wysokości kwoty na fakturach.
Podziękowałeś prawnikowi
![](/media/img/forum_problems/dodaj_icon.png)
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.