Pytanie z dnia 03 marca 2017

Witam
mój pracownik składał ostatnio u kontrahenta faktury za wykonane usługi, ten kontrahent również wystawił nam faktury obciążające i kompensatę wzajemnych zobowiązań. Mój pracownik podpisał się pod tymi dokumentami, że otrzymał faktury i kompensatę. Ja po sprawdzeniu faktur którymi obciążył mnie kontahent stwierdziłam nieprawidłowiści i zareklamowałam faktury. Otrzymałam odpowiedź że kompensata została podpisana (na ksero widzę podpis mojego pracownika) i że to stanowi potwierdzenie iż zgodziliśmy się na obciążenia. Proszę o informację co w tej sytuacji mogę zrobić, czy faktycznie podpis pracownika na kompensacie uniemożliwia mi proces reklamacji faktur? pozdrawiam

Dzień dobry, co do zasady nie. Podpis pracownika potwierdza tylko odbiór oświadczenia o kompensacie, a nie uznanie roszczenia, ale dla pewności trzeba się zapoznać z podpisanym dokumentem i ustalić w jakim zakresie pracownik Państwa reprezentował. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 marca 2017 12:59 Obejrzało: 375 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Podpis pracownika w żaden sposób nie zamyka drogi do kwestionowania wysokości kwoty na fakturach.

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 marca 2017 14:03 Obejrzało: 373 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.