Pytanie z dnia 23 maja 2021

Witam

Moi rodzice zostali ostatnio oszukani metoda "na zdalny pulpit". Wmowiono im, ze rozmawiaja z brokerem i graja na Forex. Przy odzyskiwaniu tzw wygranej kwoty, pojawily sie problemy z przesylem i rzyczliwy pan poprosil o dostep do konta, zeby im pomoc. Nie musze mowic dalej co sie stalo. Straty wynosza w tej chwili 300tys zl.
Sprawa zostala zgloszona na policje. Chcialbym sie dowiedziec co jeszcze moge zrobic, zeby sprobowac odzyskac chociaz czesc pieniedzy. Prosze o porade

Dzień dobry w tego rodzaju sprawie proszę złożyć jeszcze reklamację do banku, a jeśli to nie pomoże nalezy skierować pozew o zapłatę przeciwko bankowi W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 maja 2021 11:25 Zmodyfikowano dnia: 24 maja 2021 11:25 Obejrzało: 341 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Aby móc odpowiedzieć na zadane pytanie konieczna byłaby analiza szczegółów sprawy. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 maja 2021 11:25 Zmodyfikowano dnia: 24 maja 2021 11:25 Obejrzało: 341 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Panie Proszę napisać w jaki sposób wytransferowano pieniądze z rachunku bankowego rodziców - czy był to jeden przelew na całą kwotę czy też szereg przelewów, w jaki sposób były one akceptowana,czy przez kod pin wysyłany sms-em czy w inny sposób. Kiedy oszustwo zostało zauważone i kiedy zgłosiliście je Państwo bankowi, czy w ten sam dzień czy później. Prowadzę podobne sprawy i udało mi się w dwóch sprawach uzyskać zwrot środków od banku z uwagi na niezachowanie procedur bezpieczeństwa. Proszę jeszcze napisać jaka prokuratura nadzoruje sprawę i czy ustanowiliście Państwo pełnomocnika ( adwokata ) do reprezentowania interesów rodziców. W sprawie tej należy aktywnie współpracować z prokuraturą i wychwycić ewentualne zaniedbanie ze strony banków a gdyby się to udało kierować w ich stronę roszczenia zwrotne. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 3 z dnia 24 maja 2021 11:45 Zmodyfikowano dnia: 24 maja 2021 11:45 Obejrzało: 340 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.