Pytanie z dnia 05 marca 2018

Witam. Mam taki problem. Zamówiłam produkt (kwota:140 zł)ze strony internetowej(sklepu), płatność była z góry(zrobiłam przelew).Dostałam e-mail od tego sklepu że nadal nie otrzymali płatności(poprosili o dowód wpłaty,wysłałam).I tego dnia dostałam produkt, ale za 3 dni dostałam kolejny. Firma skontaktowała się ze mną że przez pomyłkę wysłali mi dwa produkty. Oczywiście odesłała bym im tą drugą przesyłkę ale istnieje problem taki że rodzice wysłali mi już tą paczkę do USA (zamawiałam produkt na adres rodziców). No i tak paczka jest w drodze do mnie,sklep nie chce opłacić kosztów przesyłki, abym mogła im to zwrócić koszt takiej przesyłki (ok.200zł), więc żądają abym zapłaciła za produkt. Jakie są kwestie prawne,co mam zrobić w tej sytuacji?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.