Pytanie z dnia 29 marca 2021

Witam mam pytanie złożyłam zamówienie hurtowe w sklepie dwa tygodnie temu. Strona internetowa napisała mi że nie musi być to zamówienie w całości rozmiarowki. Dziś napisali że zamówienie nie zostanie zrealizowane gdyż nie kupiłam pełnej rozmiarowki. Przez dwa tygodnie nic o tym nie pisali. I co można zrobić z tym

Dzień dobry, jeśli są np. screen'y ze strony internetowej lub jakaś korespondencja z hurtownią potwierdzające Pani wersję zdarzeń to można by skutecznie dochodzić wydania towaru według pierwotnego zamówienia, na początek oczywiście tylko na piśmie, w zależności od wolumenu zamówienia, zasad płatności itp. można rozważać ewentualne powództwo. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 marca 2021 14:18 Zmodyfikowano dnia: 30 marca 2021 14:18 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeśli sklep nie może zrealizować zamówienia, które przyjęło należy się Pani zwrot uiszczonej zapłaty.

Odpowiedź nr 2 z dnia 30 marca 2021 14:25 Zmodyfikowano dnia: 30 marca 2021 14:25

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.