Pytanie z dnia 30 kwietnia 2020

Witam mam pytanie prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie serwisu telefonów. Klient zlecił mi zdjęcie simlocka w telefonie z zagranicznej sieci wpłacić też pieniądze, niestety sieć po prawie 2 miesiącach odmówiła zdjęcia tego simlocka i zleciła zwrot pieniędzy na moje konto niestety ja ich jeszcze na koncie nie mam A klient żąda natychmiastowego zwrotu Albo chce zgłosić sprawę na policję, nie mogę oddać mu z własnej kieszeni gdyż sieć zwraca kwotę pomniejszona o jakieś koszty własne A nie znam tej kwoty co mam zrobić

Klient wskazał dokładna kwotę? policji nie ma się co obawiać jak coś to może być sprawa cywilna tylko.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 maja 2020 23:08 Zmodyfikowano dnia: 8 maja 2020 23:08 Obejrzało: 131 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.