Pytanie z dnia 17 listopada 2018

Witam. Mam pytanie odnośnie umowy zawartej telefonicznie z dostawcą telekomunikacyjnym. Umowa została zawarta na koszt ok 80 zl. Po kilku miesiącach koszt usługi wzrósł dwukronie. Zaznaczam, iż żadnych dodatkowych usług nie zamawiałam. Po jakimś czasie otrzymałam informacje od usługodawcy, że "pomylili się" i od teraz muszę uiszczać dwa razy większą opłatę za gorszą ofertę. Czy taka zmiana warunków jest zgodna z prawem jeśli ja umawiałam się na inną a nowe warunki zostały wprowadzone bez mojej zgody? Co mogę z tym zrobić?
Pozdrawiam

Dzień dobry, z przedstawionego przez Panią opisu sprawy wynika, iż do zmiany umowy doszło niezgodnie z prawem. Operator nie może jednostronnie zmieniać warunków umowy również w sytuacji, gdy się "pomylił". Szczegółowa opinia wymaga jednakże szczegółowej analizy stanu faktycznej oraz dokumentacji dotyczącej umowy. W razie potrzeby jestem do dyspozycji. Z poważaniem Marcin Kamiński Radca Prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 listopada 2018 12:00 Zmodyfikowano dnia: 21 listopada 2018 12:00 Obejrzało: 580 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Odpowiedź wymaga analizy zawartej umowy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 listopada 2018 22:52 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2018 22:52 Obejrzało: 575 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.