Pytanie z dnia 29 września

Witam. Mam pytanie do grupowiczów...

Sprzedałem przez Internet zegarek. Wysłałem kurierem za pobraniem z możliwością sprawdzenia. Klient odebrał zegarek, po czym po kilku godzinach zadzwonił, i powiedział mi że był u zegarmistrza, naprawił zegarek, i zada ode mnie zwrotu za naprawę. Czy nie powinien poinformowac mnie przed naprawa o tej sytuacji? Klient żąda teraz albo zwrotu za naprawę, albo odsyła niby naprawiony zegarek, a ja mam zwrócić pełna kwotę plus 300zl za naprawę. Co moge zrobić, aby wszystko było zgodne z prawem?? Z góry bardzo dziękuję za pomoc 👍🌞

Nie ma prawa żądania zapłaty ani zwrotu ponieważ dokonał ingerencji w rzecz sprzedaną bez informowania Pana.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 września 2022 09:14 Zmodyfikowano dnia: 30 września 2022 09:14 Obejrzało: 61 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.