Pytanie z dnia 29 września 2022

Witam. Mam pytanie do grupowiczów...

Sprzedałem przez Internet zegarek. Wysłałem kurierem za pobraniem z możliwością sprawdzenia. Klient odebrał zegarek, po czym po kilku godzinach zadzwonił, i powiedział mi że był u zegarmistrza, naprawił zegarek, i zada ode mnie zwrotu za naprawę. Czy nie powinien poinformowac mnie przed naprawa o tej sytuacji? Klient żąda teraz albo zwrotu za naprawę, albo odsyła niby naprawiony zegarek, a ja mam zwrócić pełna kwotę plus 300zl za naprawę. Co moge zrobić, aby wszystko było zgodne z prawem?? Z góry bardzo dziękuję za pomoc 👍🌞

Nie ma prawa żądania zapłaty ani zwrotu ponieważ dokonał ingerencji w rzecz sprzedaną bez informowania Pana.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 września 2022 09:14 Zmodyfikowano dnia: 30 września 2022 09:14

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.