Pytanie z dnia 11 lipca 2017

Witam,
Mam problem z firma (drzwi i panele) , firma zarejestrowana , legalnie działająca , NIP i dane wszystkie posiadam , siedziba istnieje itd. Problem polega na tym , że Pan (właściciel sklepu) wziął od nas 100% kwoty za panele i drzwi (wraz z montazem) , popisaliśmy umowę , fakturę dostaliśmy - termin montażu był do ustalenia. Termin ustaliliśmy telefonicznie - mam SMS z potwierdzeniem. Pan jednak codziennie przekłada realizację i zwleka z montazem. Obawiam się , że ta historia nie skończy się pomyślnie, co można zrobić w takiej sytuacji ? Jakie prawo nas chroni ? W umowie nie ma nic o karach umownych , wiec nie wiem czy mogę żądać jakiegoś odszkodowania , czy w ogóle mam szanse na odzyskanie pieniędzy jeśli firma nie wywiaze się z umowy ? Czy od razu należy kierować sprawę do sądu czy jakoś można to załatwić przez inne instytucje ? Nie odpuszczę na pewno "dla świętego spokoju ", bo nienawidzę oszustwa i kretactwa i dla zasady chce pogrążyć tego Pana i ustrzec innych.

Proszę o pomoc,

Dziękuję i pozdrawiam,

Karolina

Dzień dobry, jeśli ustalony termin minął, może Pani odstąpić od umowy i żądać zwrotu uiszczonych pieniędzy w całości. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 lipca 2017 13:29 Zmodyfikowano dnia: 13 lipca 2017 13:29 Obejrzało: 184 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.