Pytanie z dnia 28 lutego 2018

Witam! Mam problem z firmą dostarczajaca internet.Zawarłam umowe przez teleon w miedzy czasie okazalo się,ze internet działa z przerwami (czasem na 3 dni) a nawet jak działa działa bardzo wolno (30% szybkosci ktorą gwarantuje umowa) posstanowilam wiec zrezygnowac z uslug(gdyz nawet technik firmy ne byl w stanie naprawic problemu) zanim jednak technik sie zjawil minęło 14 dni (kiedy mozna odstapic od umowy bez podania przyczyny).NIe odesłałam natomiast firmie podpisanej umowy...dodam ze pani z Infolinii podwiedziala mi ze jesli rezygnuje z usług musze oddac sprzęt..sprzęt odesłałam zaraz poczta i od listopada nie korzystam z uslug...firma natomiast co miesiac przesyla mi rachunki i nie chce zamknac sprawy jesli nie zaplace im 400zl (od listopada kiedy odeslalam sprzet) do dziś. Czy jeśli umowa zostala zawarta przez tel , ale nie została potwierdzona ani meolowo ani na papierze to jest ona ważna czy nie?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.