Pytanie z dnia 02 listopada 2018

Witam. Mam pewien problem i nie bardzo wiem co zrobić w tej sytuacji. Mianowicie zamówiłem na stronie Allegro.pl blaty do szafek kuchennych. Po jakiś dwóch tygodniach od złożenia zamówienia towar dotarł. Kurier wylądował paczki i pojechał. Po wniesieniu i odpakowaniu towaru okazało się ze jest uszkodzony. Jak najszybciej zgłosiłem sprawę do sprzedającego. Niestety sprzedający stwierdził ze nic nie może w tej sprawie zrobić ponieważ nie spisałem protokołu uszkodzonego towaru z kurierem i jest to jedyny dokument przez który przyjmie reklamacje. Nie wiem co mam teraz zrobić. Miałem kiedyś podobny problem i sprzedający od razu przyjął towar. Proszę o odpowiedz co w tym przypadku powinienem zrobić. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Proszę bezzwłocznie skontaktować się z firmą kurierską, żeby spisali protokół uszkodzeń. Na ich stronie powinna być wskazana procedura reklamacyjna. Za dostawę odpowiada przewoźnik (kurier) i to do niego są roszczenia. Trzeba ustalić czy towar został wysłany uszkodzony czy uległ uszkodzeniu w transporcie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 listopada 2018 01:14 Zmodyfikowano dnia: 6 listopada 2018 01:14 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.