Pytanie z dnia 12 września 2018

witam. mam dosyc trudna sprawe poniewaz 3 miesiace temu pierwszy raz oddałam telelfon na gwarancje i od tego momentu mam same problemy z serwisem. pierwsza zgłoszona usterka to pekniecie ekranu. serwis wymienił mi pekniety ekran i telefon odesłał. niestety po odpakowaniu paczki pierwsze co przykuło moja uwage to wylewający sie klej spod ekranu. Odrazu to zostało zgłoszone do ubezpieczyciela. kolejne usterki jakie zauwazyłam to poobijany telefon
Następne wady to zawieszanie sie telelfonu gdzie udokumentowałam to nagrywając filmiki. telefon poraz kolejny został odesłany na serwis aby poprawili ten wylewający sie klej . wtedy serwis postanowił ze uszczelni ekran.
poraz kolejny zgłosiłam usterkę zawieszania sie telefonu .serwis przysłał kuriera. ja telefon odesłałam na serwis w stanie takim jak dostałam po ostatniej naprawie . czyli bez dodatkowych pekniec ani obic i z całym ekranem . mam nawet do tego zdjecia ktore zrobiłam tuż przed wysyłką . po 6 dniach dostałam odpowedz ze sewris nie uwzglednia mojej reklamacji poniewaz ekran telelfonu jest pekniety
w tym momencie poraz kolejny serwis zniszczył moj telelfon i nie przyzynaje sie do winy. dostałam pisno ze jezeli chce dalej walczyc to mam sprawe skierowac do sadu

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.