Pytanie z dnia 24 maja 2023

Witam. Kupiłem kilka dni temu w restauracji śniadanie na wynos. Trafił mi się w nim ostry kawałek puszki (ok 1,5cm). Na szczęście nic mi się nie stało, bo w porę go zauważyłem. Jednak mogło się coś stać. Jakiej rekompensaty mogę oczekiwać od restauracji w takiej sytuacji?

Dzień dobry, a zgłaszał to Pan już w restauracji? Co oni na to? Nie ma przepisu, który by określał wysokość rekompensaty w takiej sytuacji. Najczęściej jest tak, że klient dostanie przeprosiny i nowy posiłek. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 maja 2023 11:30 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2023 11:30 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

żadnej niesety

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 maja 2023 13:01 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2023 13:01

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.