Pytanie z dnia 20 września 2016

Witam.
Kupiłam wycieczkę na Majorkę i 2,5 tygodnia przed wylotem został przełożony wylot z godziny 03:30 (2 października) na 21:40 (2 października) co oznacza, że na miejscu będę 00:55 (3 października) i zanim dotrę do hotelu będzie 4-5 rano. Biuro podróży zastrzega sobie pierwszy i ostatni dzień na przelot, ale to już są 2 dni zmarnowane. Dostają pieniądze za nic bo doba hotelowa zaczyna się o 14 (2 października). Czy można coś z tym zrobić? Oni uważają, że nie mają sobie nic do zarzucenia.

Proszę napisać pismo do biura podróży, które sprzedało Pani wycieczkę, wskazując na niezgodność proponowanej wycieczki z programem. Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych (ale pewnie tez i z ogólnymi warunkami uczestnictwa touroperatora), istotne zmiany w programie upoważniają Panią do rezygnacji z wyjazdu za zwrotem wpłaconej ceny. Jednak na rezygnację (za zwrotem wszystkich dokonanych płatności) ma Pani tylko 3 dni. Brak odpowiedzi oznacza akceptację nowych warunków. Pozdrawiam,

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 września 2016 15:55 Zmodyfikowano dnia: 20 września 2016 23:55 Obejrzało: 289 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.