Pytanie z dnia 19 października 2017

Witam, kupiłam na moje nowe telefony dwa etui które porysowaly mi obudowę obydwu urządzeń, reklamacja została uznana, ale firma chce abym odesłała do nich telefony do serwisu w celu wymiany porysowanych cześć. Napisałam że jest to duży problem ponieważ te telefony służą mi do pracy i jest w nich sporo danych, a więc poprosiłam o przesłanie części, a ja we własnym zakresie je wymienię.
Pierwszą odpowiedź dostałam pozytywną, ale na następny dzień napisano mi, że serwis nie wyraża zgody i musi to być zrobione u nich. Napisałam również że jeśli to problem to proszę o zwrot gotówki za uszkodzone telefony, ale podobno nie ma takiej możliwości.
Proszę o poradę co dalej w takiej sytuacji, czy ja jeszcze mogę coś zrobić czy muszę iść do prawnika i sporządzić odpowiednie pismo.
Wspomnę jeszcze ze jedna obudowa to koszt 338zl, a ja mam do wymiany dwie.
Z góry dziękuję

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.