Pytanie z dnia 27 czerwca 2017

Witam,
Kupiłam na allegro spodnie. Niestety nie dopatrzyłam, ze na tej aukcji pisze, ze to dotyczy tylko koloru niebieskiego (chodź na aukcji w ofercie były spodnie w równych kolorach) - myśląc, że mogę wybrać kolor napisałam wiadomości do sprzedawcy, że chce kolor niebieski i czerwony. Nagle dostałam maila, ze wysłano 2 pary niebieskich spodni. Dodałam negatywny komentarz na allegro sprzedawcy. W komentarzu przyznałam się do błędu, ze nie zauważyłam w aukcji koloru, lecz napisałam, że obsługa klienta tu zawiodła, ponieważ widząc mój komentarz do sprzedawcy powinni do mnie zadzwonić i wyjaśnić sytuacje (myślałam, ze mam prawo do subiektywnej oceny). Sprzedawca napisał, ze to bezpodstawne szewstwo i podaje mnie do sądu z przyczyn pogardzenia jego nienagannej opinii. Czy ma do tego prawo? I co mogę zrobić w takim przypadku

Dzień dobry, jeśli kolor się nie zgadza może Pani dokonać zwrotu spodni w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i to bez podania przyczyny. Co do gróźb sprzedawcy to zapewne nastąpiło to w stanie wzburzenia i są to słowa bez pokrycia. Ja jednak zalecam kontakt ze sprzedawcą i próbę wyjaśnienia sytuacji, a jeśli istnieje taka możliwość zmianę negatywnego komentarza chociażby na neutralny, tym bardziej że sprzedawca poinformował w aukcji o kolorze. Proszę się postawić w sytuacji sprzedawcy, który wywiązał się ze swojej części umowy, a w zamian otrzymał krzywdzącą ocenę. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka Bąk.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 czerwca 2017 12:18 Zmodyfikowano dnia: 29 czerwca 2017 12:18 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.