Pytanie z dnia 13 czerwca 2017

Witam!
Jestem właścicielką domków nad morzem.
W kwietniu klient dokonał wpłaty zadatku w wysokości około 25%wartości pobytu, rezerwując w ten sposób domek.
6 dni przed przyjazdem poinformował mnie, że nie może przyjechać i prosi o zwrot zaliczki. Tłumaczy się, że on wysłał zaliczkę a nie zadatek.
Na każdej z moich stron w portalach, których się reklamuję umieściłam informację.
Wstępną rezerwację potwierdzamy przez dokonanie wpłaty zadatku-nie zwracamy w razie rezygnacji- w wys.30 proc.wartości pobytu.
Dane do wpłaty podajemy zainteresowanym.W tytule prosimy podać dane osobowe,termin pobytu i liczbę osób,tel.do kontaktu.
Proszę o informacje, czy mogę nie oddać temu Panu pieniędzy?
Pozdrawiam i dziękuję
Małgorzata

Dzień dobry, to zależy, jak dokładnie przebiegała Państwa korespondencja. To, że na portalach podaje Pani, iż pobiera zadatek, nie stanowiło przeszkody, aby w bezpośrednim kontakcie z klientem ustalić zaliczkę, a więc decydujące znaczenie będzie mieć Państwa korespondencja. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl e-mail: ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2017 12:40 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2017 12:40 Obejrzało: 200 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.