Pytanie z dnia 31 marca 2018

witam jestem sprzedawca dostałem pismo od miejskiego rzecznika konsumentów i niezadowolonego klienta
sprzedałem maszynkę do strzyżenia psów towar outletowy z Anglii nowy po 3 msc klient zgłosił nie było nasadek ( te modele nie posiadają ) 2 problem brak polskiej instrukcji ( była załączona wydrukowana prze zemnie ) 3 problem ze ostrze sie grzeje
okazało się ze klient nie nasmarował załączonym olejem ostrza co skutkowało przytarciem jak przesłał mi maszynkę do reklamacji olej ogóle nie był rozpieczętowany. Oczywiscie reklamacji nie uznałem i towar odesłałłem
prosze o pomoc co mam zrobic pierwszy raz mam do czynienia z czyms takim:) pozdrawiam

Dzień dobry, dobrze byłoby odpisać Rzecznikowi i opisać całą sytuację.Czy klient wiedział, że powinien nasmarować olejem? Bez wglądu w dokumenty trudno ocenić dokładnie sytuację. Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2018 13:34 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2018 13:34 Obejrzało: 302 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.