Pytanie z dnia 22 stycznia 2018

Witam, jestem kierownikiem zmiany w restauracji, zostałam słownie oskarżona przez pracownika o mobbing. Pracownica poprosiła o rozmowę mnie i mojego bezpośredniego przełożonego. W trakcie rozmowy oskarżyła mnie o mobbing. Mój kierownik zapytał o podstawowe zagadnienia, które dotyczą mobbingu. Pracownica powiedziała, że się nie pojawiły. Według niej "podczas jednej z rozmów odezwalam się do niej nieodpowiednim w jej przekonaniu tonem, a zrobiłam to po raz trzeci w przeciągu roku i czuje się mobbingowana". Mój przełożony uznał to za konflikt i złagodzil sytuację. Jednak nie potrafię i nie chcę tak zostawić sprawy. Boję się jak sprawy mogą się potoczyć i jakie fałszywe oskarżenia może dalej przekazywać. Proszę o pomoc.

Po pierwsze należałoby ustalić co Pani chciałaby osiągnąć. Gdyż ta sytuacja mogła być już wyjaśniona i nie będzie się ciągnęła dalej. Niemniej jeśli w przyszłości będzie widziała Pani jakieś niepokojące działania u pracowników to najlepiej zwracać im uwagę w obecności innych osób, tak aby byli na to świadkowie, a następnie może Pani prowadzić taki a'la notatnik, w którym będzie Pani odnotowywała co i komu powiedziała i przy czy jej obecności. Może to być pomocne dla Pani, by ewentualnie przypomnieć sobie jakieś fakty.

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 stycznia 2018 16:36 Zmodyfikowano dnia: 8 lutego 2018 14:28 Obejrzało: 330 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem