Pytanie z dnia 13 października 2017

Witam,
Czy mogę starać się o zwrot kwoty 240 zł., jeżeli pracownik wprowadził mnie w błąd z jego winy? Droga reklamacyjna została wyczerpana.

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację, gdyż na podstawie podanych informacji nie sposób udzielić odpowiedzi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 października 2017 13:24 Zmodyfikowano dnia: 15 października 2017 13:24 Obejrzało: 174 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.