Pytanie z dnia 26 kwietnia 2017

Witam , chodzi o to że umieściłem pieniądze we wplatomacie żeby je wpłacić wplatomat zjadl mi kartę i kase było to dokladnie miesiąc temu i co jakiś czas się dowiadywalem czy coś się dzieje musiałem czekać Pani oddzwonila i przepraszala bo zapomniała o sprawę ogólnie się pomyliła wielokrotnie i teraz nie odbiera a na infolini powiedzieli że odrzucają reklamację

Dzień dobry, czy zgłosił Pan reklamację zgodnie z regulaminem? Na jakiej podstawie bank odmówił uznania reklamacji i czy ma Pan dowody włożenia pieniędzy do wpłatomatu? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 kwietnia 2017 20:52 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2017 20:52 Obejrzało: 171 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.