Pytanie z dnia 11 sierpnia 2022

Witam. Chodzi o sprawę bankowa. Mój partner mial konto oszczędnościowe 10 lar.w banku Santader. Obecnie przebywa w Anglii
Sprawa jest taka: mianowicie dostal list kilka miesięcy temu iż konto zostanie zlikwidowane ponieważ nie jest używane przez 10 lat. Jeśli zostanie zrobiona jakakolwoek transakcja * wpłata wypłata to konto pozostanie wciaz aktywe. Zadzwonił do banku a tam potwierdzono ze jeżeli zrobi wpłatę lub wypłatę konto pozostanie. Więc zrobil przelew ba to konto z angielskiego banku jak również mama wpłaciła tam pieniądze. Dzis okazuje się że konto zostało zlikwidowane. Konto istanio do 27.07. Wpłaty były dokonywane w maju czerwu.
Czy jest szansa odzyskać pieniądze? Czuje się oszukany. Na koncie bylo 30tys zł. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dzień dobry, sam przelew na rachunek nie powoduje, że rachunek jest na nowo uważany za aktywny. Należało zalogować się do bankowości elektronicznej, albo wykonać przelew z tego rachunku na inny. Bank więc mógł zamknąć rachunek, ale oczywiście środki można odzyskać. Chętnie pomogę w poprowadzeniu sprawy. Zapraszam do kontaktu mailowego pod adresem: adwokat@kancelariaulewicz.pl celem ustalenia szczegółów. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 sierpnia 2022 09:44 Zmodyfikowano dnia: 12 sierpnia 2022 09:44 Obejrzało: 102 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.P Mogę się podjąć odzyskania tych pieniędzy od banku. Widzę duże szanse jeżeli jest tak jak Pani to przedstawia. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 sierpnia 2022 10:46 Zmodyfikowano dnia: 12 sierpnia 2022 10:46 Obejrzało: 100 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.