Pytanie z dnia 06 grudnia 2017

Witam, brałam udział w darmowych szkoleniach z firmy Forum Media Polska Sp. z o.o. Od czasu płatnych szkoleń moje konto zostało zablokowane. Ja nie wyraziłam chęci dalszego korzystania. Teraz otrzymałam fakturę do zapłaty na kwotę ponad 600zł. (na cały rok)Kategorycznie odmówiłam wysyłając maila. Otrzymałam odp. że należało na piśmie złożyć rezygnację, bo tak mówi regulamin.
Od początku nie chciałam korzystać z płatnych szkoleń i nie wyraziłam chęci korzystania z płatnych szkoleń.
Co w takim przypadku mogę zrobić?

Dzień dobry, jakąś umowę Pani podpisała ? Akceptowała Pani regulamin ? Czy działała Pani jako przedsiębiorca czy w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 grudnia 2017 13:18 Zmodyfikowano dnia: 8 grudnia 2017 13:18 Obejrzało: 201 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.