Pytanie z dnia 21 lutego 2017

Witam. 10 stycznie nie przyjąłem telefonu komórkowego po reklamacji ze względu na uszkodzenie go w serwisie(pęknięty wyświetlacz). 30 stycznia po mojej interwencji w salonie konsultant zadzwonił do serwisu, później poinformował mnie że to nie podlega reklamacji. 31 stycznia napisałem odwołanie, że telefon został uszkodzony w serwisie i poprosiłem o wymianę uszkodzonego elementu. 20 lutego ponownie inetrweniowałem w salonie, bo nie dostałem odpowiedzi. Konsultant zadzwonił do serwisu i otrzymał odpowiedź, że nie naprawią telefonu i mogę to zrobić na własny koszt. Nie przyslali mi do dnia dzisiejszego żadnej odpowiedzi, od dwóch miesięcy nie mam telefonu za który płacę raty. Proszę o pomoc co mogę w tej sprawie zrobić.
Pozdrawiam
Grzegorz

Dzień dobry, gdzie Pan reklamował ten telefon? Ma Pan jakąś korespondencję w tej sprawie czy wszystko załatwiał osobiście/telefonicznie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lutego 2017 17:44 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.