Pytanie z dnia 30 czerwca 2018

Wiram, chciałabym uzyskać poradę prawną dotyczącą mojego zatrudnienia. Pracuję w budynku biurowym od 4 lat na recepcji. Nie zatrudnia mnie bezpośrednio firma tylko podwykonawcy. W jedenj firmie pracowałam na umowie zleceniu 2 lata, później firmy się zmieniły i pracuję tam kolejne dwa lata tylko u innego podwykonawcy. Pracuję 5 dni w tygodniu po 8 h od lat. Pracodawca nie chce dać mi umowy o pracę pomimo wielkrotnych rozmów na ten temat. Czy mogę gdzieś zgłosić podanie o zatrudnienie na umowę o pracę? Gdzie powinnam się udać i jaką dokumentację muszę posiadać? Pozdrawiam.

Dzień dobry. Umowa o pracę jest zawierana między pracodawcą a pracownikiem, czyli niejako za ich obopólną zgodą. Można również złożyć pozew do sądu o ustalenie stosunku pracy - zamiast umowy cywilnoprawnej (umowy zlecenia).

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 lipca 2018 14:07 Zmodyfikowano dnia: 2 lipca 2018 14:07

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.