Pytanie z dnia 18 maja 2017

We wrześniu ub.r. zleciłam prace związane z postawieniem murku z pustaków oraz podjazdu i parkingu z kostki brukowej.
Przy rozliczeniu zapłaciłam za pracę z potrąceniem za faktycznie mniejszy zakres pracy, jakość, rozliczenie za zdemontowany materiał, itp.
Dzisiaj firma nie chce przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego (parking się rozszedł, szczeliny pomiędzy rzędami kostki brukowej z dnia na dzień coraz większe) uzasadniając to dokonanymi potrąceniami przy zapłacie.
Czy mają prawo tak postąpić?
Umowa ustna, na część prac została wystawiona faktura VAT.
Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu praw z gwarancji i podanie art. kc na które mogę się powołać. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Małgorzata M.

Witam, dochodzenie roszczeń z gwarancji jest uzależnione od wydania dokumentu gwarancyjnego. Czy Pani posiada dokument gwarancyjny? Jeżeli Pani nie posiada takiego dokumentu, to może Pani dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 maja 2017 13:58 Zmodyfikowano dnia: 20 maja 2017 13:58 Obejrzało: 369 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.