Pytanie z dnia 16 lutego

W roku 2012 rozliczałam się w urzędzie skarbowym ze sprzedaży mieszkania 2011 roku rozliczało mnie biuro rachunkowe i nie dołączyło informacji że zamieszkiwałam tam 20 lat i jestem zwolniona z podatku ja sprzedawałam to mieszkanie ponieważ musiałam spłacić zobowiązania finansowe teraz urząd skarbowy żąda zwrotu podatku w kwocie 34.000zł plus odsetki -proszę mi powiedzieć co mogę zrobić w tej sprawie gdyż nie jestem w stanie zapłacić.Moja sytuacja finansowa jest bardzo ciężka i nie posiadam żadnego majątku.dziękuję i pozdrawiam.

Dzień dobry, jeśli korzystała Pani z usług biura rachunkowego, to w pierwszej kolejności trzeba się zapoznać z umową z tym biurem pod kątem możliwości dochodzenia odszkodowania. Ponadto trzeba także ustalić czy ma Pani jeszcze możliwość odwołania się od decyzji US. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 lutego 2017 23:18:59 Obejrzało: 8 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.