Uszkodzony towar. Reklamacja.

Pytanie z dnia 22 kwietnia 2022

Witam. Zamówiliśmy drzwi ...... Dotarły. Paleta, opakowanie, folie nie były uszkodzone. Kolejnego dnia drzwi były montowane i okazało się że jedne są uszkodzone -połamane. Zgłosiliśmy to. Dołączyliśmy zdjęcia. Oni chcą to zwalić na przewoźnika i odpisali że potrzebują zdjęć drzwi na palecie... Nie wiem co odpisać. Drzwi byly sprawdzone, ale nie robiłam zdjęć na palecie, dopiero jak zdjęliśmy folię dostrzegliśmy wadę. Co możemy dalej zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.