uszkodzony telewizor w transporcie,reklamacja

Pytanie z dnia 19 stycznia 2019

Witam
Zakupiłem nowy telewizor 30 grudnia 2018 (tv był w cenie promocyjnej w końcu koniec roku więc fimy obniżają ceny) w sklepie internetowym X-KOM. Telewizor został dostarczony przez kuriera firmy zewnętrznej 04 stycznia 2018r. Po wyciągnięciu telewizora z opakowania (opakowanie nie było oznakowane w żadeń sposób z zewnątrz o tym że należy uważać na niego typu naklejka szkło itp itd.) okazało się że uszkodzona jest matryca/ekran (odkleiła się prawdopodobnie). Opakowanie nie posiadało żadnych uszkodzeń zewnętrznych ani wewnętrznych. W środku niestety tv również nie był odpowiednio zabezpieczony, nie było np folii bąbelkowej, w środku był wyłącznie styropian i to tylko na części tv oraz zwykła gładka folia. Spisaliśmy z kurierem protokół i tv został odesłany do nadawcy - zaznaczyliśmy ze opakowanie nie było uszkodzone i tv prawdopodobnie został już uszkodzony na etapie pakowania przez nadawcę. Sprzedawca zwodził mnie przez prawie dwa tygodnie że otrzymam nowy tv - ten sam model, otrzymałem taką informację telefonicznie (rozmowy są nagrywane) oraz potem mailowo że na pewno nie otrzymam naprawionego tv tylko nowy. Ostatni mail jaki otrzymałem od sprzedawcy to informacja, że niestety nie są w stanie wymienić na ten sam model gdyż nie mają go już w ofercie. Proponują wymianę na inny model w tej samej cenie lub zwrot pieniędzy. Ja nie chcę się na to zgodzić gdyż zależy mi właśnie na tym modelu tv który był w promocyjnej cenie (obecnie ten tv jest na stronie internetowej sprzedawcy w większej już cenie ale niestety nie jest dostępny. Mógłbym zakupić ten tv u innego sprzedawcy ale tam również ceny wróciły do cen sprzed promocji/obniżki na koniec roku. Firma od 3 dni w ogóle nie odpisuje na maile. Dzwoniłem do nich 17.01.2018 miałem dostać odpowiedz mailową lub telefoniczną na drugi dzień i cisza. https://www.x-kom.pl/regulamin
Co mogę zrobić w tej sytuacji ?

Dzień dobry, jeżeli nie dojdzie do porozumienia ze sprzedawcą na drodze polubownej pozostanie skierowanie sprawy na drogę sądowa. Może Pan również rozważyć skorzystanie z pomocy rzecznika praw konsumentów. Jeżeli byłby Pan zainteresowany współpracą z moją Kancelarią, to zapraszam do kontaktu celem omówienia sprawy. Z poważaniem Marcin Kościuk

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 stycznia 2019 21:07 Zmodyfikowano dnia: 21 stycznia 2019 21:07 Obejrzało: 167 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.