Usługa kosmetyczna. Reklamacja.

Pytanie z dnia 25 lipca 2022

Dzień dobry. Dwa miesiące temu miałam wykonany makijaż permanentny brwi, przez Panią w jej gabinecie, która poszerzała swoje portfolio. Po zabiegu pojawily się plamy i nierówności, niezależna i bardziej doświadczona linergistka oceniała, ze igła była użyta zbyt głęboko, dlatego w wielu miejscach mam tatuaż. Napisałam do Pani, która ten makijaż wykonała, umówiłam się na spotkanie aby na żywo oceniła efekty swojej pracy- w ramach rekompensaty poprosiłam o wykonanie zabiegu usuwania laserem, ale w miejscu/klinice, która się w tym specjalizuje – w odpowiedzi usłyszałam, ze ona nie ma pewności czy akurat to usunę i zaproponowała nieznany nikomu salon, bardzo tani, 100 km od mojego miejsca zamieszkania. Pojawił się również problem z umową, nie mogę się doprosić o kopię lub skan. Podczas spotkania oraz w wiadomości prywatnej poprosiłam o wydanie umowy, ale Pani odmówiła. Czy mogłabym prosić o informację jakie kroki i działania w tej sytuacji powinnam podjąć.

Dzień dobry, konkretne działania prawne zależą od tego, jaki rezultat chce Pani osiągnąć (zwrot pieniędzy? pokrycie kosztów usunięcia makijażu w wybranej przez Panią klinice?) Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 lipca 2022 17:53 Zmodyfikowano dnia: 26 lipca 2022 17:53 Obejrzało: 224 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.