unieważnienie umowy kupna a zwrot pieniędzy,zakupy przez internet

Pytanie z dnia 07 lutego 2019

Witam. Dnia 18.01 zamówiłam z hurtowni ubrania otrzymałam odp że tych ubrań nie ma. Zrezygnowalam i miałam dostać zwrot pieniędzy na konto. Mija miesiąc i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Hurtownia tłumaczy się i tu cytuję " niespodziewany problem z naszym numerem telefonu do smsKod, który jest niezbędny do potwierdzienia każdej transaksji z naszego konta. My oczywiście staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i zrobić ten przelew na Pani konta." Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 lutego 2019 11:46 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2019 11:46 Obejrzało: 299 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, należy wezwać ich na piśmie do zapłaty (przedsądowe wezwanie do zapłaty). Potem - pozew do sądu. Można przypomnieć kontrahentowi, że mogą zrobić przekaz pieniędzy na poczcie, wpłacając gotówkę. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 lutego 2019 11:50 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2019 11:50 Obejrzało: 299 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.