Umowa o zmianę dostawcy sieci komórkowej.

Pytanie z dnia 01 czerwca 2020

Dzień Dobry,
Miałem umowe o internet w firmie Nju Mobile, chciałem przenieść numer do Orange oraz podłączyć w domu internet domowy - kablowy. Jednak po przyjezdzie technika, ów stwierdził iż niemożliwym jest podłączenie mnie do internetu domowego i odjechał, nawet nie zobaczyłem umowy (nie podpisałem jej). Po paru dniach mój numer telefonu i tak został przeniesiony do Orange. Pisałem do nich na czacie online (mam te rozmowy pobrane na dysk) i Pan z orange stwierdził, że jeżeli wycofam się z umowy, wówczas mój numer automatycznie wróci do Nju na zasadach jakie mnie obowiązywały przed przejściem. Zgodziłem się na takie rozwiązanie, okazało się jednak że mój numer został przeniesiony do Orange na karte, bez internetu i możliwości dzwonienia (wspomne że potrzebuje internetu by pracować z domu, dlatego bardzo mi to wadziło). Kontaktowałem się z orange, tłumacząc im cała sytuacje, jednak zostałem zbyty za każdym razem, twierdzili że oni nic nie zrobią i mam sam we własnym zakresie się tym zając. Po kilku godzinach walki udało mi się uzyskać pomoc od Nju mobile. Pewnien Pan za mnie wypełnił reklamacje i aktualnie czekam na wyniki.
Pytanie, czy nadaje się to do postepowania sądowego / wypłaty odszkodowania? Czy gra jest warta świeczki?

Pozdrawiam
Dominik

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.