Umowa o współpracy.

Pytanie z dnia 30 października 2019

Współpracę z projektantem domu rozpoczęliśmy w czerwcu. Dostarczyliśmy Pani warunki zabudowy i mapki. Zrobiła dla nas 3 projekty (wstępne bez szczegółów i wykończeń). Niestety Pani zachorowała w lipcu. Dzwoniliśmy do biura, telefony odbierał mąż mówić, że nie wie kiedy wróci do pracy. Czekaliśmy miesiąc wydzwaniając kilkakrotnie. Ostatecznie w sierpniu Pan powiedział, że nie jest wstanie nam powiedzieć kiedy wróci do pracy więc postanowiliśmy zakończyć współpracę. Potwierdzono nam tylko, że wszystko dobrze. Nie mieliśmy umowy. Pani nie chciała zaliczki powiedziala, że wszystko po skończonej pracy. A dziś dostaliśmy telefon od tej Pani, że zamyka swoją działalność i my musimy zapłacić jej 1000 zł za wykonaną wcześniej pracę. Jak możemy do tego się odnieś. Pani też nie zobowiązała się do terminu bo wstępnie we wrześniu już papiery miały być w starostwie. Nie używamy tego projektu i zrezygnowaliśmy z budowy całkowicie. W jaki sposób uniknąć tej opłaty?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.