Ubezpieczenie grupowe w pracy.

Pytanie z dnia 18 lipca

Osoba w pracy , odpowiedzialna za ubezpieczenie grupowe osób w naszej firmie, zgubiła i nie złożyła moich papierów. Fakt wyszedł dopiero kiedy zachorowałam na nowotwór i chciałam ubiegać się o odszkodowanie, a ona na szybko złożyła moje papiery, niestety już z datą późniejsza. Ubezpieczalnia nie chciała mi wypłacić pieniędzy z powodu tego że zdarzenie miało miejsce poza okresem ubezpieczenia i równowartość kwoty odszkodowania wypłacił mi szef. Teraz chciałabym zgłosić kolejne roszczenie związane z moją chorobą jednak sytuacja się nie zmieniła, data rozpoczęcia ubezpieczenia jest późniejsza niż data zachorowania więc nie mogę składać żadnych roszczeń, nie jest to oczywiście moja wina , co mogę zrobić w tej sytuacji ?

Sz.Pani W takim wypadku za skutki i dalsze następstwa choroby odpowiedzialność ponosi zakład pracy. Są to dość skomplikowane sprawy ale jeżeli Pani sobie tego życzy mogę zająć się całą sprawą. Proszę napisać na niżej podany adres e-mail - jakie są te dalsze skutki, z których chciałaby Pani wywieść kolejne roszczenie. O jaką kwotę zamierzała Pani wystąpić. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lipca 2022 13:54 Zmodyfikowano dnia: 22 lipca 2022 13:54 Obejrzało: 25 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.