Sprzedaż w systemie dropshipping na Allegro.pl

Pytanie z dnia 18 grudnia 2018

Dzień dobry,
rozpocząłem swoją działalność na Allegro w modelu dropshipping. Przytrafił mi się weekendowy wyjazd i nie kontrolowałem przez ten czas stanów magazynowych i nie aktualizowałem aukcji. Niestety klient kupił przedmiot, którego już nie było na stanie. Czego on może żądać? Jakie może mieć oczekiwania? Chce otrzymać 150% wartości produktu w ramach rekompensaty, bo inaczej "wyciągnie konsekwencje" i straszy prawnikami. Wydaje mi się, że na zwrocie pieniędzy i negatywnym komentarzu powinno się skończyć, ale wolę dopytać. Czy istnieją jakieś konsekwencje, do których może mnie pociągnąć?

Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.